حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 145 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 1×
  • A WordPress Commenter

    Hi, this is a comment. To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Commen ... ادامه
  • Piano and Guitar
    خرداد ۱۰, ۱۳۹۳

    Piano and Guitar

  • برچسب‌ها

  • نشست سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با نماینده وزارت کشاورزی و رایزن کشاورزی روسیه در تهران
  • اسفند ۲۴, ۱۴۰۲ ساعت: 11:06
  • شناسه : 538
    بازدید 0
    0

    زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش تعاون نیوز به نقل از گزارش پات، ولادیسلاو پلپلکین ماینده وزارت کشاورزی و رایزن کشاورزی روسیه در تهران با دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار دکتر فصاحت ضمن تشریح سبقه، ساختار و عملکرد شبکه گفت: محصولات زراعی همچون سیب زمینی و سیزیجات با رایزنی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    0 0
    زمان مطالعه: < 1 دقیقه
    Read Time:۱ Minute, 0 Second

    به گزارش تعاون نیوز به نقل از گزارش پات، ولادیسلاو پلپلکین ماینده وزارت کشاورزی و رایزن کشاورزی روسیه در تهران با دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار دکتر فصاحت ضمن تشریح سبقه، ساختار و عملکرد شبکه گفت: محصولات زراعی همچون سیب زمینی و سیزیجات با رایزنی های انجام شده، میتوانند بنا به درخواست آن کشور صادر گردند.

    دکتر فصاحت با تاکید بر توان صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات توسط شبکه، گفت: تولید کنستانتره میوه، تولید رب و ترشیجات و همچنین صنایع دستی از جمله تولیدات شبکه است. همچنین این شبکه می تواند تامین سبزیجات را تحت استانداردهای آن کشور و با نظارت این سازمان به انجام رساند.

     پلپلکین نیز بازار مصرف مناسب شوریجات و کنسروجات را در روسیه بسیار مناسب توصیف کرده و گفت: ما به همکاری در صادرات و واردات خشکبار، صنایع تبدیلی و محصولات زراعی همچون سیب زمینی با شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بسیار خوشبین هستیم و تمایل به تامین مستقیم محصولات وارداتی از آذربایجان به صورت مستقیم از ایران را داریم.

     در انتهای این دیدار تفاهمات لازم برای همکاری های طرفین برای صادرات محصولات کشاورزی من جمله سیب زمینی به انجام رسید.

    Happy
    Happy
    ۰ %
    Sad
    Sad
    ۰ %
    Excited
    Excited
    ۰ %
    Sleepy
    Sleepy
    ۰ %
    Angry
    Angry
    ۰ %
    Surprise
    Surprise
    ۰ %

    ثبت دیدگاه

    Average Rating

    5 Star
    0%
    4 Star
    0%
    3 Star
    0%
    2 Star
    0%
    1 Star
    0%

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *