حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 145 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 1×
  • A WordPress Commenter

    Hi, this is a comment. To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Commen ... ادامه
  • Piano and Guitar
    خرداد ۱۰, ۱۳۹۳

    Piano and Guitar

  • برچسب‌ها

  • ایجاد ارزش افزوده بالا درشهرهای مولد کشاورزی/ تولید در واحد سطح ۱۰ برابر افزایش می‌یابد
  • فروردین ۲۸, ۱۴۰۳ ساعت: 15:15
  • شناسه : 859
    بازدید 0
    0

    زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل موسسه جهاد توسعه طرح احداث شهرهای مولد کشاورزی با هدف اقتصادی کردن کشاورزی و ایجاد زنجیره ارزش افزوده را یکی از بسترهای مدرن جهش تولید با مشارکت مردم دانست و از ۱۰ برابر شدن تولید در واحد سطح با اجرای این طرح خبر داد. محمد هادی حاج محمد  به خبرنگار ما گقت: برای تحقق […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    0 0
    زمان مطالعه: < 1 دقیقه
    Read Time:۱ Minute, 22 Second

    مدیرعامل موسسه جهاد توسعه طرح احداث شهرهای مولد کشاورزی با هدف اقتصادی کردن کشاورزی و ایجاد زنجیره ارزش افزوده را یکی از بسترهای مدرن جهش تولید با مشارکت مردم دانست و از ۱۰ برابر شدن تولید در واحد سطح با اجرای این طرح خبر داد.

    محمد هادی حاج محمد  به خبرنگار ما گقت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم،  طرح‌ احداث ۵ شهر مولد کشاورزی و طرح‌های آبخیزداری توسط این  موسسه در دست اجرا است که عمده این طرح‌ها با رویکرد دانش بنیان و فناوری‌های روز منطبق بر اهداف سند ملی  امنیت غذایی است.

    وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم طرح ملی شهرهای مولد کشاورزی تدوین و برای اجرا ابلاغ شد که این طرح رویکردی کاملاً نوین به ایجاد شهرهای مولد در حوزه کشاورزی دارد و تمرکز آن بر افزایش اشتغال و تولید است.
    حاج‌محمد گفت:این شهرها با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید،افزایش میزان اشتغال و افزایش درآمد فعالان عرصه کشاورزی می‌شود که نقش محوری مدیریت این شهرها نیز بر عهده مردم قرار دارد.
    رئیس هیئت مدیره موسسه جهاد توسعه گفت: برآورد اولیه ما ایجاد ۵ شهر مولد کشاورزی در دولت سیزدهم بوده که در استان بوشهر شکل گیری  این شهر با پیشرفت قابل توجهی همراه است.
    وی تصریح کرد: این طرح، تولید در واحد سطح را  ۸ تا ۱۰ برابر می سازد که باعث افزایش مزیت اقتصادی تولید و مشارکت گسترده‌ مردم می‌شود.

    مدیرعامل جهاد توسعه افزود: اجرای دو طرح بزرگ آبخیزداری و احیای قنوات با مشارکت مردم برای بهینه‌سازی منابع پایه و جلوگیری از عوامل آسیب زا مانند سیلاب و خشک‌سالی در حال اجرا است

    Happy
    Happy
    ۰ %
    Sad
    Sad
    ۰ %
    Excited
    Excited
    ۰ %
    Sleepy
    Sleepy
    ۰ %
    Angry
    Angry
    ۰ %
    Surprise
    Surprise
    ۰ %

    ثبت دیدگاه

    Average Rating

    5 Star
    0%
    4 Star
    0%
    3 Star
    0%
    2 Star
    0%
    1 Star
    0%

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *